Programmas izstrādes mērķis, pielietojums un mērķauditorija:
Papildināt zināšanas par mārketingu personām, kuras ir nolēmušas patstāvīgi uzsākt komercdarbību vai pašnodarbinātību, vai apgūt/nostiprināt biznesa procesu vadības prasmes (mācības personām ar priekšzināšanām komercdarbības pamatos).
Mācību rezultātā izglītojamais apgūst mārketinga pamatprincipus, pārdošanas pamatprincipus un mārketinga plānošanu.
Programmā apgūstamās tēmas:
- Mārketinga jēdziens un
būtība:
Uzņēmuma tēlu veidojošie faktori, praktiskā mārketinga paņēmieni, preces (pakalpojuma) jēdziens un dzīves cikls. SVID analīze, tirgus izpēte. Klientu vajadzības izzināšana, klientu/preču matricas jēdziens, Konkurentu apzināšana, to darbības analīze. Uzņēmuma stratēģijas izstrāde, cenu veidošanas politika, bezzaudējumu slieksnis.
- Tiešais mārketings:
Tiešā mārketinga jēdziens. Piedāvājuma izstrāde, tā pareiza piedāvāšana un informācijas par produktu novadīšanas līdz patērētajam ceļi, atgriezeniskās saiknes nodrošināšana.
- Pārdošana:
Pārdevēja tēls un loma, pienākumi, viņa darba plānošana un novērtēšana. Klienta tipa novērtējums un viņa vēlmju izzināšana. Pārdošanas tehnika.
- Reklāma un preces virzīšana tirgū:
Reklāmas mērķis un veidi, raksturīgākās kļūdas. Jaunu preču virzīšana tirgū.
- Mārketinga pasākumu plānošana.
ATSAUKSMES
Patika:
-Kursa vadītājas piemēri, kas dod iespēju labāk saprast un uztvert informāciju;
-Enerģiska vadītāja;
-Ātrā strādāšana, bez kavēšanās un gumijas staipīšanas;
-Uzdevumi nodarbību laikā;
-Praktiskā apmācība;
-Labi piemēri, atsaucība, pārskatāmi materiāli.
Noderēs:
-Pilnīgi viss;
-Ieguvu fundamentālas zināšanas, bāzi, uz kuras varēšu izstrādāt stratēģiju;
-Pēc kursiem kaut ko nolēmu izmainīt savā darbā, produkcijas iepirkšanā;
-Jauna informācija, kura noderēs uzņēmējdarbībā;
-Izmantošu darbā jaunus mārketinga pasākumus.